راهنمای پذیرش تا ترخیص بیمار

مجتمع توریسم درمانی نسیم سلامت خاتم

توریسم درمانی

بیمارستان نسیم سلامت خاتم در حوزه توریسم درمانی، خدمات جامع و وسیعی ارائه می‌دهد. فرآیند معاینه، تشخیص و درمان، اتاق‌ خصوصی و… به سادگی قابل برنامه‌ریزی است.

مراحل پذیرش

برای شروع، می‌توانید به سایت بیمارستان مراجعه و به صورت آنلاین فرم پذیرش را تکمیل کنید. همچنین می‌توانید با کارشناس واحد بیماران بین‌الملل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

در این مرحله، از شما خواسته می‌شود مدارک پزشکی خود را در اختیار کارشناس واحد بیماران بین‌الملل قرار دهید. شما می‌توانید مدارک را از طریق ایمیل، تلگرام، فکس یا سایت ارسال کنید. کارشناس واحد بیماران بین‌الملل، سوابق پزشکی شما را با متخصصان و پزشکان حوزه مربوطه مطرح می‌کند و پس از ارزیابی‌های همه جانبه، شرح درمان به شما اطلاع داده می‌شود.

در صورت تمایل، برای مراجعه حضوری به بیمارستان، یک تاریخ ملاقات تعیین و یک جدول زمان‌بندی دقیق نیز به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به جدول زمان‌بندی، شرایط خود را در تاریخ مربوطه بررسی کنید و برای مسافرت خود تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.

اقامت

بیمارستان نسیم سلامت خاتم برای شما و همراهتان امکانات اقامتی لازم را فراهم کرده است. در صورت درخواست، همراه شما می‌تواند در هتل مجتمع نسیم سلامت خاتم اقامت داشته باشد.

هزینه‌ها

هزینه‌های درمان در بیمارستان نسیم سلامت خاتم بر اساس نوع بیماری و خدمات مورد نیاز متفاوت است. شما می‌توانید پیش از مراجعه حضوری به بیمارستان، هزینه تقریبی معالجه را از کارشناس واحد بیماران بین‌الملل بپرسید یا در سایت مطالعه کنید.

پس از پذیرش

هنگام مراجعه به بیمارستان در تاریخ تعیین شده، کارشناس واحد بیماران بین‌الملل ضمن استقبال و خوش آمدگویی، به شما در تشکیل پرونده کمک خواهد کرد. سپس شما و همراهانتان به محل‌هایی که برای شما درنظر گرفته شده است، راهنمایی می‌شوید تا پس از رفع خستگی سفر، آماده انجام معاینات و آزمایشات پزشکی شوید.

در این مدت، مشخصات فردی و سوابق پزشکی شما توسط کارشناس واحد بیماران بین‌الملل بررسی و تایید می‌شود.

معاینات و آزمایشات

پس از بررسی مدارک پزشکی شما، معاینات و آزمایشات لازم انجام می‌شود. نتایج آزمایشات در تعیین دقیق‌تر فرآیند درمان کمک شایانی می‌کند.

بیمارستان نسیم سلامت خاتم همواره در تلاش است با توجه به بازه زمانی مورد نظر شما، ارائه خدمات درمانی را بدون ایجاد خلل در کیفیت خدمات سرعت بخشد.

پس از بستری

برای تسهیل در ارتباط بین بیمار و همراهانشان، لباس‌هایی با رنگ خاص و دستبندهای مخصوصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تا امکان تردد ساده‌تر در بیمارستان را داشته باشند و کارمندان، پرستاران و مترجمین بتوانند به آن‌ها کمک کنند.

تمامی کارمندان بیمارستان در حوزه بیماران بین‌الملل آموزش دیده‌اند و مترجم زبان انگلیسی و عربی در بیمارستان حضور دارند تا در صورت نیاز در کنار شما و همراهانتان باشند.

پس از درمان

پس از تکمیل درمان و گذراندن دوره بهبودی، معاینات پایانی شما انجام می‌شوند و در صورت نیاز، یک برنامه جامع زمان‌بندی برای مراجعات بعدی به شما داده می‌شود.

پزشکان و پرستارانی که در این بخش حضور دارند، برای تسریع روند بهبود شما، روش‌های درمانی لازم را آموزش می‌دهند. بدین ترتیب، پس از مراجعت به کشورتان قادر خواهید بود برنامه درمانی خود را دنبال کنید.

هزینه‌های پس از درمان

هزینه‌های پس از درمان، شامل هزینه داروها و خدمات درمانی است. هزینه داروها بر اساس نوع دارو و میزان مصرف آن متفاوت است. هزینه خدمات درمانی نیز بر اساس نوع خدمات و مدت زمان بستری متفاوت است.

دریافت صورتحساب

پس از تکمیل فرآیند درمان، هزینه‌های پرداختی محاسبه شده و صورتحساب به شما تحویل داده می‌شود.

نسخه انگلیسی مدارک

یک نسخه انگلیسی از خلاصه پرونده، تلفیق دارویی و صورتحساب در اختیار شما قرار داده می‌شود.