بازدید منتخبان قم، مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی از پروژه شهرک سلامت قم

بازدید منتخبان قم، مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی از پروژه شهرک سلامت قم

 

منتخبان استان قم در مجلس دوازدهم به همراه حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده فعلی و منتخب دوره دوازدهم از پروژه شهرک سلامت قم بازدید کردند. در این بازدید دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم و مسئولان استانداری نیز حضور داشتند.

بازدیدکنندگان ابتدا در نشستی با حضور دکتر سجاد مخبر مدیرعامل هلدینگ نسیم سلامت خاتم شرکت کردند. نشستی که در آن نیازسنجی‌های پروژه شهرک سلامت، امکانات آن، نقش پروژه در حوزه بهداشت و درمان و آخرین وضعیت پیشرفت بیمارستان هزار تخت‌خوابی مطرح شد.

پس از آن، حاضران در نشست به بحث و تبادل نظر درباره ابعاد مختلف پروژه شهرک سلامت و بیمارستان هزار تخت‌خوابی پرداختند. در این نشست صمیمی، سوالات و ابهامات درباره پروژه نیز مطرح و به آن‌ها پاسخ داده شد.

طبق برنامه، بازدید از آخرین وضعیت پروژه و نقشه‌های عملیاتی آن پس از نشست در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

بیمارستان هزار تخت‌خوابی نخستین بخش از پروژه شهرک سلامت قم است که ساخته شده و به سرعت به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. در این برنامه نیز نمایندگان مجلس و منتخبان استان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران پروژه از بخش اورژانس بیمارستان دیدن کردند. پس از بازدید نیز منتخبان استان قم این پروژه را «فراملی» خواندند. حجت‌الاسلام روانبخش گفت که شهرک سلامت قم می‌تواند کمک شایانی به تحقق شعار سال کند. محمدمنان رئیسی دیگر منتخب قم در مجلس دوازدهم نیز تاکید کرد کهاین پروژه می‌تواند جهشی در نظام سلامت استان قم و کشور ایجاد کند.